Palautus ja vaihto

Miten palautan tuotteen?

Etkö ole tyytyväinen tuotteeseesi tai oletko saanut väärän tuotteen? Toimi seuraavien vaiheiden mukaisesti, jos haluat palauttaa tuotteen. Tarvitset tilauksen yhteydessä antamasi sähköpostiosoitteen sekä tilausnumerosi.

  1. Täytä palautuslomakkeen tiedot. Valitse tuote, jonka haluat palauttaa ja noudata lisäohjeita.
  2. Kun olemme vastaanottaneet lomakkeen, otamme yhteyttä sinuun ja sovimme tuotteen noudon.
  3. Pakkaa tuote huolellisesti ja liitä mukaan laskun kopio.
  4. Palautuksen jälkeen hyvitämme sinulle ostohinnan.

Mitä teen, jos tuote on vaurioitunut?

Eikö tuotettasi toimitettu asianmukaisesti? Olemme erittäin pahoillamme. Pakkaamme kaikki toimitukset huolellisesti. Emme kuitenkaan aina voi välttää kuljetusvaurioita. Toimi seuraavien vaiheiden mukaisesti, jotta löydämme nopeasti ratkaisun:

  1. Avaa paketit aina vastaanotettaessa ja tarkasta ne ulkoisesti kuljetusvaurioiden varalta.
  2. Jos huomaat vaurion, pyydä kuljetuspalvelua merkitsemään se toimituslomakkeeseen ja lähetä meille kuva siitä.
  3. Ota toimitetut tavarat aina vastaan (älä kieltäydy vastaanottamisesta tai palauta niitä).
  4. Käytä palautuslomaketta ja valitse tuote, jonka haluat palauttaa ja noudata lisäohjeita.
  5. Kun olemme saaneet lomakkeen, otamme yhteyttä sinuun, jotta voimme ratkaista tilanteen sinulle tyydyttävällä tavalla. Tarvittaessa lähetämme sinulle nopeasti ja maksutta korvaavat tuotteet.


Palautuslomakkeen täyttäminen ei ole välttämätöntä tilauksen palauttamiselle. Se kuitenkin nopeuttaa palautusprosessia.